آگهی ، تبلیغات ، نیازمندی ها

تبلیغات، تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند.

آگهی ، تبلیغات ، نیازمندی ها

تبلیغات، تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند.

تبلیغات، تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود.یکی از این روش ها تبلیغ اینترنتی یا مجازی است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اهمیت تبلیغات برای شرکت ها و کسب و کار ها

اهمیت تبلیغات

تبلیغات بهترین روش برای برقراری ارتباط با مشتریان و معرفی محصول و برند کسب و کار  ها است.در درنیای امروز تبلیغات و بازاریابی به یکی از ارکان مهم کسب و کار ها تبدیل شده است.در این روزها با وجود بازار های رقابتی زیاد در تمام حوزه ها جذب نگرش و نظر مشتری ها به مراتب دشوار تر از قبل شده و شرکت ها و کسب و کار ها هزینه های زیادی  را برای دستیابی به این هدف کلیدی که نقش مهمی در شناساندن برند و خدماتشان به عموم جامعه دارد می کنند.از طرفی تبلیغات قدیمی و کلیشه ای به دلایلی که بیان خواهد شد دیگر به تنهایی کاربرد چندانی ندارند و سازمان ها و شرکت در صدد این هستند که تبلیغاتشان را از راه های بروز تر و خلاقاته تر به اطلاع مخاطبان برسانند.البته این نکته مهم در تبلیغات نباید فراموش شود که برای انتخاب هر تبلیغی انتخاب درست بازار هدف و گروه مناسب اهمیت بسیاری دارد زیرا بدون شناخت بازار هدف و مصرف کنندگان واقعی خدمات و محصولات تبلیغ شده تبلیغات بدون بازده خواهد بود و به اصطلاح امروزی (پول را در چاه ریختن است).برای روشن شدن نکته ذکر شده ما مثالی را برای شما میزنیم مثلا فرض کنید یک شرکت ساخت کولر و لوازم خنک کننده بدون انتخاب بازار هدف تبلیغاتش را در منطقه ای سردسیری که در بیشتر فصول سال هوا خنک است شروع کند و نتیجه این تبلیغات چیزی جز اتلاف وقت و هزینه برای آن شرکت ندارد.

چند نمونه از نتایج و ثمراتی که یک تبلیغ خوب میتواند برای صاحبانشان به ارمغان بیاورد عبارت است از:

-تبلیغات به بالابردن فروش یک کسب و کار و یا کمپانی کمک میکند.

-تبلیغات به کسب و کار ها و شرکت ها این اجازه را می دهد که رقبایشان را بهتر بشناسند و برای افزایش سطح کیفیت خدمات و محصولات خود نسیت به رقبا برنامه ریزی کنند.

-در صورت معرفی یک خدمت جدید یا تولید یک محصول جدید در بازار توسط یک کمپانی یا تولید کننده تبلیغات نقش مهمی را در این زمینه ایفا میکند و زمینه فروش و معرفی آن محصول را فراهم می کند.

-تبلیغات خوب داشتن حسن نیت آن شرکت را برای مصرف کنندگان و یا کاربرانش  تداعی میکند و باعث می شود مصرف کنندگان و کاربران وفاداری بیشتری به برند یا شرکت موردنظر داشته باشند

-به کمک تبلیغات تقاضا برای یک محصول ادامه می یابد و عرضه به یک فرایند پایان ناپذیر تبدیل می شود.

 

اهداف اصلی تبلیغات

 

1-جذب مشتری : شرکت ها و یا محصولاتی  که تازه تاسیس یا عرضه شده اند  و در مرحله اول معرفی خود قرار دارند به طور کلی برای این هدف کار میکنند.

2-تداوم: یکی از دغدغه ها و نگرانی های هر کمپانی حفظ مشتریان قدیمی خود است.شرکت ها در این موارد به وسیله استفاده از ساختن خدمات جدید و با کیفیت بیشتر و بیان آن در غالب تبلیغ به مشتریان خود باعث نگه داشتن مشتریان خود ، تداوم در خرید و یا استفاده از خدمات خود به وسیله آنان میشوند.

3-تعویض دوباره : این هدف برای شرکت هایی است که مشتریان و مصرف کنندگان قدیمی خود را از دست داده و سعی بر جذب دوباره آنان به وسیله تخفیف ، خدمات و یا محصول جدید و ... دارند


  • ۹۷/۰۴/۱۲
  • blog company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی